Hívjon minket

Lépjen velünk kapcsolatba:

+36 1 235 7041

H – P: 8:00 – 18:00

Mi valódi segítők vagyunk

Itt születnek a számadatok
és persze a személyes sikertörténetek is.

Az adminisztráció & finanszírozás vállalatunk gerincét képezi. Az itt dolgozó munkatársakat több területet átfogó, projektközpontú és alapos munkaszemlélet jellemzi. Hiszen végső soron a pénzkezelés nagy felelősséggel jár – és ezen a területen egyúttal rengeteg lehetőség is van a fejlődésre. Pontosan ilyen jellegű kihívásra vágyik? Akkor fejlődjünk tovább együtt.

Ügyfeleink vállalkozók.
És bennünket is ugyanez a lendület hajt.

Pontosan ezt a lelkesedést várjuk el az adminisztráció és a finanszírozás területén dolgozó munkatársainktól is. Olyan munkatársakat keresünk a csapatunkba, akik sikereket akarnak elérni, és velünk, illetve vállalatunkkal együtt szeretnének fejlődni.

„Nagy motivációt jelent, hogy saját felelősségemre tudok döntéseket hozni.”

// ZAHIT ONAN, kintlévőség-kezelési csapatvezető

Szabadság a fejlődéshez

„Amikor az emberek megkérdezik tőlem, hogy miért dolgozom a GRENKE-nél immár 2006 óta, a válasz egyszerű. Ha a vállalatod megfelelő munkakörökkel, csapatokkal és lelkesedéssel rendelkezik, akkor boldogan kitartasz mellette. A munkaköröm igen változatos, leginkább különféle folyamatokból és ügyféltámogatásból áll. A legkülönfélébb ügyfelekkel van dolgom – az üdítőital-forgalmazótól a high-tech vállalatokon át egészen a Távol-Keletre exportáló vállalkozásig. Az úgynevezett „lapos szervezeti felépítés” a jellemző nálunk. Ez azt jelenti, hogy saját magam kezdeményezhetek és hozhatok döntéseket, a kapott felhatalmazások adta mozgástéren belül, és ezek gyorsan lépnek életbe. Itt elismerik és nagyra értékelik a jó teljesítményt. Folyamatosan új kihívások adódnak, amelyeken keresztül fejlődni tudunk, ilyen például a nemzetközi terjeszkedés a faktoring ágazatban.”

Alkalmazottaink különfélék, de egy dolog közös bennük – a vállalkozó szellem

A vállalkozó szellem vállalati kultúránk részét képezi – ezért olyan alkalmazottakat keresünk, akik ugyanúgy gondolkodnak, mint mi. Vagyis olyan embereket, akik nem csupán egy munkát szeretnének, hanem tevékenységünk aktív részeseivé akarnak válni. Annak érdekében, hogy együtt személyesen és szakmailag is fejlődni tudjunk.

Adminisztráció & finanszírozás
a GRENKE-nél

Nemzetközi és több területet átfogó, emellett különféle lehetőségeket biztosít az aktív részvételre – dióhéjban ez a pontos jellemzése annak a kultúrának, amely áthatja az adminisztrációért és finanszírozásért felelős csapatunkat, és amelynek nagy szerepe van az üzleti sikerek előmozdításában.

Egy rendkívül elismert és érdekes terület

Az adminisztráció & finanszírozás minden GRENKE üzleti terület szempontjából egy nagy egészet képez – ez a lízingre és a faktoringra egyaránt érvényes. A különböző munkakörökből álló portfóliónk ugyanilyen sokszínű: a HR-től és a számlázástól a kockázatkezelésen és minőségirányításon keresztül egészen a jogi részlegig és a termékkezelésig terjed. Mindegy, hogy milyen pozícióval és szakmai tapasztalattal kezdi meg nálunk a munkát, egész bizonyos, hogy érdekes feladatokra számíthat.

Miért olyan különleges érzés
a GRENKE-nél dolgozni?

Ha szeretné továbbfejleszteni a képességeit, ehhez megfelelő környezetre van szüksége. Hiszen hogyan másként tudná megmutatni, mire képes? A GRENKE biztosítani tudja az Ön számára ideális munkakörülményeket.

Az üzleti sikerek előmozdítása érdekében ragaszkodunk a több területet átfogó és különböző részlegek között zajló csapatmunkához.

Amikor megoldásokról van szó, szeretünk kreatívan gondolkodni. Csapatainkban pedig nincsenek régimódi, szigorú alá-fölérendeltségi viszonyok.

Hiszünk a nagy mértékű személyes felelősségvállalásban és az önálló munkavégzésben. Hisz végső soron csak akkor tud az ember vállalkozó szellemben gondolkodni, ha rendelkezik az ehhez szükséges szabadsággal.

Vállalati kultúránknak nélkülözhetetlen részét képezi az, hogy egyfelől személyes fejlődési lehetőséget biztosítunk munkatársainknak, másfelől pedig együtt növeljük vállalatunk sikereit.

Az üzleti sikerek előmozdítása érdekében ragaszkodunk a több területet átfogó és különböző részlegek között zajló csapatmunkához.

Amikor megoldásokról van szó, szeretünk kreatívan gondolkodni. Csapatainkban pedig nincsenek régimódi, szigorú alá-fölérendeltségi viszonyok.

Hiszünk a nagy mértékű személyes felelősségvállalásban és az önálló munkavégzésben. Hisz végső soron csak akkor tud az ember vállalkozó szellemben gondolkodni, ha rendelkezik az ehhez szükséges szabadsággal.

Vállalati kultúránknak nélkülözhetetlen részét képezi az, hogy egyfelől személyes fejlődési lehetőséget biztosítunk munkatársainknak, másfelől pedig együtt növeljük vállalatunk sikereit.

Felkeltettük érdeklődését?

Olyan környezetet keres, amely lehetővé teszi Önnek a fejlődést? Ha igen, akkor jó helyen jár. Vessen egy pillantást állásajánlatainkra, és keresse meg azt a munkakört, amely a leginkább megfelel Önnek.

Ennél is többre kíváncsi?
Állunk rendelkezésére.

Ha további kérdése van a GRENKE vállalat által kínált munkalehetőségekkel kapcsolatban, szívesen adunk tájékoztatást személyesen. Csak vegye fel a kapcsolatot HR-csapatunkkal, vagy írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.

Katona Henrietta

HR vezető (Lízing)

HR vezető

Faktoring

További információ rólunk

A GRENKE Csoport

Megoldásaink világszerte segítséget nyújtanak az ügyfeleknek, hogy pontosan olyan módon fejlesszék tovább vállalkozásaikat, ahogy elképzelték. Pénzügyi mozgásteret adunk nekik, ahol csak szükségük van rá, és lehetővé tesszük számukra, hogy új ötleteikkel viharos gyorsasággal hódítsák meg a piacot és az ügyfeleket. További információért kattintson a hivatkozásra.

Események

Sikeres cégként folyamatosan keresünk olyan kollégákat, akik velünk szeretnének fejlődni.